7 תשובות
יש סיכוי שכן ויש סיכוי שלא.. אנחנו לא יכולים באמת לדעת.
איזה מעצבן זה וואו
תנסי לשאול חבר טוב שלו , קודם תתחברי אליו
מן הסתם מה הספק בכלל
שואל השאלה:
מה שמבאס זה שבאמת אהבנו אחד את השני והיה טוב ואז אני חושבת שהוא פשוט הפסיק לאהוב ולרצות אותי..
ואני אפילו לא יודעת מה יכול לגרום לו לזה באמת שהייתי כל כך אכפתית והוא היה הכל בשבילי וכל הזמן רציתי לדבר איתו וזה כאב
אנונימית
לפעמים כשמראים יותר מדי יחס , הצד השני לא מעריך מספיק
אני בטוחה שתמצאי יותר טוב ❤
אני מבין אותו נפרדתי מאקסית שלי גם ככה זה בגלל הלחץ של הזוגיות אחרי חודשיים זה לא כיף זה מרגיש כאילו חונקים אותך
אנונימי
שואל השאלה:
הוא יודע שהוא פגע בי..
אנונימית