8 תשובות
אני מניחה שנחזור כרגיל ב1 בספטמבר
ובחגים יהיה סגר
ובחגים יהיה סגר
חוזרים ב1 בספטמבר כל עוד בשכבה שלך 70% מהתלמידים התחסנו חיסון שני
נראלי שנחזור בראשון לספטמבר אבל אני מתפללת שנתחיל אחרי החגים
בספכמבר
כבר קבעו שבראשון
אבל הכל יכול להשתנות
אני חוזרת בזום
אבל הכל יכול להשתנות
אני חוזרת בזום
נראלי ב1/9
נחזור אבל יהיה סגר תוך יומיים
יסודי עד כמה שהבנתי (אח שלי ביסודי) חוזרים ביום רביעי מתערבת יום שישי סגר
באותו הנושא: