8 תשובות
אני מניחה שנחזור כרגיל ב1 בספטמבר
ובחגים יהיה סגר
חוזרים ב1 בספטמבר כל עוד בשכבה שלך 70% מהתלמידים התחסנו חיסון שני
נראלי שנחזור בראשון לספטמבר אבל אני מתפללת שנתחיל אחרי החגים
בספכמבר
כבר קבעו שבראשון
אבל הכל יכול להשתנות
אני חוזרת בזום
נראלי ב1/9
נחזור אבל יהיה סגר תוך יומיים
יסודי עד כמה שהבנתי (אח שלי ביסודי) חוזרים ביום רביעי מתערבת יום שישי סגר