7 תשובות
אני לא רואה את הקשר בין הבגדים לרגשות שלך
אם את רוצה לדבר אני כאן
אבל צבע הבגדים שאת לובשת לא יכול להגדיר בשום צורה הגיונית דיכאון
לבוש לא בהכרח קשור לדיכאון
אני ממש אוהבת שחור ואני לא בדיכאון
אבל פעם היה לי
אוח זה היה קשה
רגע מה יש לך
קחי שניה עם עצמך תשאלי את עצמך אם את במקום שטוב לך, עזבי שניה לבוש, תתחברי לעצמך. את מרגישה מדוכאת? ולפני שאת מחפשת פתרון, תשאלי את עצמך למה וממה זה נובע. רק אחרי שה תוכלי למצוא פתרון
צר לי...לאכזב, אבל אלו לא התסמינים של דיכאון.
תהיי איתי
אנונימי
לבוש לא קשור לדיכאון
אני לובשת שחור כל חיי
ואני לא בדיכאון
חחחחחח לא נושמת
זה שאת לובשת שחור לא אומר שאת בדיכאון מה מאיפה הבאת את זה?