6 תשובות
א"ק היא אולה קרבצ'נקו
הסיבה שאנשים אומרים שרומן זדורוב לא אשם זה כי יש סיבות אבל לא ראיות חותכות לכך שאולה קרבצ'נקו היא הרוצחת, ולהן הסיבות:
1. בן הזוג שלה סיפר בראיון על כך שחצי שעה לאחר הרצח, התקשרה אליו ואמרה לו "שהולך להיות בלגן גדול" ("הבלגן הגדול" זה כנראה היה הכוונה לרצח בצורה לא ישירה על ידה)
2. כבר לפני זה היא נעצרה על ידי המשטרה, אז כבר ידוע שיש לה עבר פלילי
3. והסיבה האחרונה היא שהיא בעצמה הודתה והתוודה על כך שהיא הייתה הרוצחת של תאיר ראדה
^מתי היא הודתה בזה?
ילדה נרצחה האשימו הומלס היה לו אליבי האשימו גנן היה לו אליבי האשימו את זדורוב אילנה קפצה משפט חוזר משפט חוזר א.ח מעיד על א.ק צל של אמת יוצא כל הארץ רועשת וגועשת
זדורוב משתחרר והתיק נגד אולגה נסגר ואדיר חבני בן זונה
יא פרח לא ציפיתי אבל נכון שזה הסבר מוש
רומן זה מי שהיה בבית ספר בזמן הרצח, הוא עבד שם באותו יום בשיפוצים של בית הספר.
תפסו הרבה אנשים לפני רומן, ותחקרו אותם על הרצח, וכולם יצאו חפים מפשע בלי ראיות, ואז תפסו את רומן, הוא הכחיש שהוא קשור לרצח, אך לאחר כמה ימי חקירה הודה רומן ברצח בפני מדובב שנכנס לתאו.
א.ק, קוראים לה אולה, בן זוגה לשעבר (א.ח) היה מתעלל בה נפשית ופיזית, אונס אותה ואלים כלפיה.
אולה החליטה להיפרד ממנו לאחר כל זה, והוא איים עליה, איים עליה שאם היא תעשה את זה היא יתנקם בה, יהרוס אותה.
ואחרי שבע שנים מהמקרה אחליט א.ק לבוא ולעלות את הנושא בתכנית "צל של אמת" הוא סיפר שם שאולה התחפשה לתלמידה, ורצחה את תאיר.
וזו הייתה הנקמה שלו.
ואני חושבת שיכול להיות שהוא זה שרצח את תאיר בכלל, הוא אדם חולה נפש ואלים.
אני חושבת שהוא עשה את זה ופשוט אחליט להפליל את אולה.
תכתבי ביוטיוב "צל כבד סיפורה של א.ק" ותביני את זה.
הוציאו סדרה על הרצח לפני כמה שנים קוראים לה צל של אמת שם סיפרו על א"ק תיכנסי לראות