17 תשובות
סקלטונים פפ
זה שלדים הם חארות
אבל אם אתה מצליח להרוג אותם הם נותנים לך עצם או לפעמים כמה עצמות ואז אתה יכול לנסות לגדל כלב זאב
זה שלדים הם חארות
אבל אם אתה מצליח להרוג אותם הם נותנים לך עצם או לפעמים כמה עצמות ואז אתה יכול לנסות לגדל כלב זאב
שואל השאלה:
לא לא סקילטונים (סקילטונים המפלצת הכי חרא ימח שמה)
אני מדבר על כפריים סקווידווידים לבנים כאלה עם רובי חצים ושלט כזה שאם הורגים את הבוס שלהם מקבלים אותו (הם באים ביום). איך מרחיקים אותם הם חוטפים לי פרות
לא לא סקילטונים (סקילטונים המפלצת הכי חרא ימח שמה)
אני מדבר על כפריים סקווידווידים לבנים כאלה עם רובי חצים ושלט כזה שאם הורגים את הבוס שלהם מקבלים אותו (הם באים ביום). איך מרחיקים אותם הם חוטפים לי פרות
אנונימי
אהה פיליג'רים
אי אפשר להרחיק אותם
שואל השאלה:
כןן אז ככה קוראים להם איך מרחיקים אותם
כןן אז ככה קוראים להם איך מרחיקים אותם
אנונימי
שואל השאלה:
אה אוף ויש דרך להתחמק מהם?
אה אוף ויש דרך להתחמק מהם?
אנונימי
ברגע שאתה הורג את מי שיש לו כזה שלט אז יש את הקללה שלהם שהם כאילו יבואו לנקום או משהו כזה לא בטוח
שואל השאלה:
זרקתי את השלט ללבה (יש לי בור לבה) עדיין יש קללה?
זרקתי את השלט ללבה (יש לי בור לבה) עדיין יש קללה?
אנונימי
שואל השאלה:
הם באו פעמיים
הם באו פעמיים
אנונימי
אין דרך, אתה יכול להרוג אותם אבל אז הם ינסו לבוא ולנקום בך עם איזה יצור עצום, מציעה לך לעשות את זה כי אז הם בחיים אל יגיעו יותר אחרי שתנצח
אבל מוזר שהם נוגעים לך בפרות, ממתי זה ככה
אבל מוזר שהם נוגעים לך בפרות, ממתי זה ככה
שואל השאלה:
אני לא יודע אני ראיתי אותם הולכים לפרות שלי זה ממש מוזר
אני לא יודע אני ראיתי אותם הולכים לפרות שלי זה ממש מוזר
אנונימי
תזרוק אותו בגיים מוד מצידי- עדיין יש את הקללה
שואל השאלה:
איך להתמודד עם היצור העצום? בפעם שעברה שהם באו הרגתי את כולם חוץ מאחד אחד נמלט וניסיתי למצוא אותו ולא מצאתי
איך להתמודד עם היצור העצום? בפעם שעברה שהם באו הרגתי את כולם חוץ מאחד אחד נמלט וניסיתי למצוא אותו ולא מצאתי
אנונימי
לא יודעת חרא חדש שמיינקראפט יצרו הם כאילו האוייבים של הכפריים וזה באמת הרס הכל מיינקראפט של פעם פי אלף יותר טוב משל היום
שואל השאלה:
אני זוכר אותם גם בגרסאות קודמות אבל זאת פעם ראשונה שבאמת נכנסתי איתם לביף בפעמים הקודמות הם פשוט הביטו בי בצורה מטרידה מהאגם
אני זוכר אותם גם בגרסאות קודמות אבל זאת פעם ראשונה שבאמת נכנסתי איתם לביף בפעמים הקודמות הם פשוט הביטו בי בצורה מטרידה מהאגם
אנונימי
הם היו גם בגרסא הקודמת אבל הם חדשים
אלו פיליג'רים ואתה פשוט צריך או לזמן איירון גולם ליד הפרות שלך
או להרוג אותם בעצמך
או להרוג אותם בעצמך
באותו הנושא: