8 תשובות
אני תמיד לא ישנה לילה אחד או ישנה ישנה קצת איזה 3 שעות ואז בלילה הבא ישנה מוקדם
לקום מוקדם פעם אחת ולשמור תעייפות לערב
אנונימי
ככה יש לי שיטה נקווה שזה יעזור לך
תלך לישון מאוחר או מתי שאתה רגיל אבל תקום מוקדם! תשים מלא שעונים מעוררים
יום למחרת תרדם מתי שבאלך ומתי שאתה מצליח ותקום מוקדם שוב ככה שבוע והגוף התרגל
שואל השאלה:
תודה רבה אנשים
X8X
בכיף :)
בהצלחנ
אני התחלתי כל יום להוריד חצי שעה
כאילו אני היום התעוררתי בתשע והעלתי לישון בשתים עשרה מחר אני אתעורר בשמונה וחצי ואלך לישון בערך באחד עשרה וחצי
ממליצה לך להוריד את השעות שינה לפניי שחוזרים אז תנסה להתחיל היום
תשני באיזה שעה שאת רגילה לישון וצעשי שעון מעורר לשעתיים אחרי שאת הולכת לישון או שתבקשי שיעירו אותך ואז בלילה תעלי לישון וסידרת את השעות שנה ככה אני תמיד עושה