6 תשובות
אם את לא מרגישה שום כאב לא נגע בך
שואל השאלה:
לא מרגישה כאב
אנונימית
היית מרגישה אם הוא היה עוקץ אותך
אנונימי
כשדבור עוקץ זה כואב. ממש. אז אם את לא מרגישה כלום זה בסדר. וזה כולה דבור לא צריך לפחד ככ
אמאל'ה
לא נראה לי שהוא עקץ אותך
אם הוא היה נוגע בך היית מרגישה את זה