17 תשובות
הקלאוד של אריאנה נשאר ממש טוב!! אני אישית משתמשת בלה ויה בל
גולייט !!
אנונימית
ממליצה על good girl , בושם בצורת נעל עקב.
קלאוד של אריאנה
אולימפיה
קלואה
נדירים שאין דברים כאלההה
אולימפיה
קלואה
נדירים שאין דברים כאלההה
juliette has a gun - not a perfume
chloe בצבע אפרסק עם מסגרת לבנה.
על שניהם קיבלתי מחמאות
chloe בצבע אפרסק עם מסגרת לבנה.
על שניהם קיבלתי מחמאות
האלחרמין נדיר ישלו ריח מושלם וחזק,הוא נשאר למלא זמן,והוא נשאר גם על הבגדים אחרי מלא זמן באמת ששפריץ אחד ממנו מספיק
ורסצ'ה השחור מושלם
adrien the fragrance 10/10
אנונימית
קלאוד של אריאנה חד משמעית.
אני לא אריאנטורית ואני משתמשת בו, כל הזמן מקבלת מחמאות.
אני לא אריאנטורית ואני משתמשת בו, כל הזמן מקבלת מחמאות.
אנונימית
אברקרומבי הורוד
הדבר הכי מדהים שתריחו בחייכן
הדבר הכי מדהים שתריחו בחייכן
good girl בושם נדיר!!
black opium דיי בייסיק (לא שזה רע) הוא גם מושלם
bright crystal של ורסצה ריח טוב ממש אבל לא בטוחה שהוא נשאר לאורך זמן
black opium דיי בייסיק (לא שזה רע) הוא גם מושלם
bright crystal של ורסצה ריח טוב ממש אבל לא בטוחה שהוא נשאר לאורך זמן
אנונימית
אני יודעת שיש כאלה שפשוט הולכות ללין נניח (כי יש להם כמה ריחות כמה מוצרים שונים באותו ריח) קונים בושם קרם גוף ושמן גוף משהו כזה ושמות ואז זה נשאר
יש בושם ממש ממש ממש טוב dont be shy (בצבע השחור) הוא יקר אבל הריח נדיר
אנונימית
אני שמה על עצמי את אברקרומבי וזה נשאר
cloud של אריאנה גרנדה
נרסיסו
לא יודעת כלכך איזה בושם רק יודעת שהוא של זארה וריח טוב ממש לא הכי וואו אבל סבבה והוא נשאר למלא זמן גם הריח וגם הכמות
אנונימית
באותו הנושא: