7 תשובות
היו פעמיים שעשיתי ב12 בצהריים וקיבלתי בערב והיו פעמים שעשיתי בבוקר וקיבלתי בבוקר שאחרי
עשיתי בבוקר וקיבלתי בערב של אותו יום
לרוב זה בבוקר שאחרי, הם אומרים עד 72 שעות מהבדיקה
24 שעות
אני עשיתי בשישי וקיבלתי בשבת
שואל השאלה:
עשיתי אתמול בצהריים ועדיין לא קיבלתי תוצאה אוף
אנונימית
זה הגיוני לאמא שלי לקח פעם אחת יומיים וחצי