5 תשובות
קיץ וחם וזה יותר נוח ככה
ככה אני גם
ככה אני גם
שואל השאלה:
^^ זה מה שעשיתי ומצד שני הסמיכה שלי עבה
^^ זה מה שעשיתי ומצד שני הסמיכה שלי עבה
אנונימית
תגידי שחם לך
תגידי לה שאת נודיסטית
לא, גם אני ככה, וזה בריא
אנונימית
באותו הנושא: