התחברות הרשמה

אנשים שנכנסים לבידוד בזמן הזה עדיין צריכים לשלוח טופס למשרד הבריאות ומקבלים הודעה שהם בבידוד?

28 באוגוסט 2021, 20:22
קורונהבידודמשרד הבריאותוירוסיםישראל    
תשובה אחת
כן. אם את מתחת ל18 אז ההודעה של הבידוד תגיע לאחד ההורים שלך. לפחות ככה היה אצלי.
א
אקבולבול
באותו הנושא:
מה אפשר לכתוב למורה שנכנסה לבידוד?
מה לכתוב למישהו שנכנס לבידוד
מאיזה מספר מקבלים את ההודעה שנכנסים לבידוד?
אתם חושבים שנכנס שוב לבידוד בקיץ?
אנשים שנכנסו לבידוד מאותה הסיבה יכולים להעביר את הבידוד יחד?
מי שנכנס עכשיו לבידוד כמה זמן זה?
מה אומרים למישהו שנכנס לבידוד?
לכתוב למורה שנכנס לבידוד המון בריאות זה מוזר?
מה לאחל למישהי שנכנסה לבידוד?
לכל התלמידים שנכנסים לבידוד עדיין באים לעשות את הבגרויות באותו מועד?
מה לקנות לחבר שנכנס לבידוד?