5 תשובות
אני לא בת חח
אבל שתדעי שאם זה שיערות בהירות בקטנה זה בסדר גמור.
כבן זה לא היה מוריד לי בכלל
אבל שתדעי שאם זה שיערות בהירות בקטנה זה בסדר גמור.
כבן זה לא היה מוריד לי בכלל
אנונימי
ממי לא ממליצה לך בכלל לגלח בידיים במיןחד אם השיערות שלך בהירןת שם
את יכולה עם שעווה או לייזר או עם מכונה כזאת שמורידה את השיערות מהשורש
את יכולה עם שעווה או לייזר או עם מכונה כזאת שמורידה את השיערות מהשורש
דבר ראשון, עדיף שעווה.
דבר שני, את מורידה שיערות בשבילך אז פשוט תעשי מה שיגרום *לך* להרגיש הכי בנוח
דבר שני, את מורידה שיערות בשבילך אז פשוט תעשי מה שיגרום *לך* להרגיש הכי בנוח
עדיף שעווה
אנונימית
אם תגלחי זה יהיה שחור יותר
אנונימית