11 תשובות
את עצמי תודה רבה שבת שלןם
את אבא אמא ואחותי
משפחה
שואל השאלה:
היום יום ראשון אבל
אנונימית
^לול נו זה מקופה ראשית, אנטולי
מבחינתי כל יום הוא חוויה ואנחנו בוחרים איך לקחת את הדברים,בצורה החיובית או השלילית.
אני בוחר מכל יום להוציא את החיוביות שבו.
אבל בעיקר להתאמן עושה לי טוב
איך בוחרים דבר אחד?

את העשייה שלי
את החברה הכי טובה שלי
את המשפחה שלי
את הכתיבה שלי
את כוח הרצון שלי
את העקשנות שלי
את עצמי בכללי (:
את כמה שהכל פשוט מדוייק
את הזכות שיש לי לחיות בכלל
חיוכים
אנשים
העולם שבחוץ

לחיות זה מדהים
את המשפחה שלי וליצור דברים(ספציפית לתכנת דברים).
אנונימי
החתולה שלי היא הדבר הכי מושלם בעולם