6 תשובות
אמן שיהיה נס אמן!!!!אני כל כל מבינה את המצב אח שלי עבר אתזה ולבסוף מת אז לפחות שיהיה נס והוא יקום
אנונימית
אמאלה משתתפת בצערך!!
לצערי הוא נפטר היום
הוא חי ב"ה. צריך להתפלל עליו בכל הכוח שיהיה נס.
הוא חי אל תאמיני לשמועות