6 תשובות
תכיני סלט, טוסט, חביתה או אפילו קורנפלקס אבל תכיני כמות שמשביעה אותך זה לא טוב שלא אכלת כל היום. :(
כריך, אפשר לחמם משהו במיקרו ולעצור שנייה לפני הזמן כדי שזה לא יצפצף, מנה חמה, לאכול סתם מלפפון או משהו
שואל השאלה:
לא אכלתי כי לא הספקתי לא בגלל משהו
תכיני לך כריך עם גבינה ועגבנייה או תוספות אחרות שאת אוהבת
חייב להגיד שאת בן אדם מדהים ואחות מושלמת ❤❤