6 תשובות
תכיני סלט, טוסט, חביתה או אפילו קורנפלקס אבל תכיני כמות שמשביעה אותך זה לא טוב שלא אכלת כל היום. :(
כריך, אפשר לחמם משהו במיקרו ולעצור שנייה לפני הזמן כדי שזה לא יצפצף, מנה חמה, לאכול סתם מלפפון או משהו
שואל השאלה:
לא אכלתי כי לא הספקתי לא בגלל משהו
לא אכלתי כי לא הספקתי לא בגלל משהו
תכיני לך כריך עם גבינה ועגבנייה או תוספות אחרות שאת אוהבת
חייב להגיד שאת בן אדם מדהים ואחות מושלמת ❤❤
צודק
באותו הנושא: