3 תשובות
לדעתי תעשי משהו שישמח אותה אבל שתדעי שחייה חברה זה חשוב אז תנסי לשנות את זה ולהיפתח לזה יותר, היא חברה שלך. תילכי איתה לסרט, מסעדה יש הרבה רעיונות אבל את צריכה להיפתח ולנסות לחיות חיי חברה זה מאוד חשוב. בהצלחה :)
תנסי לשאול אותה אם יש לה תו ירוק אבל לא הבנתי מה הקשר אם יש לה כסף או אין לה? נראה לי את דואגת יותר מדי אם היא חברה אמיתית היא תהריך את מה שאתה תעשי בשבילה אבל זה גם תלוי בך :)
שואל השאלה:
תודהה3>
חחח זה כבר נושא אחרר
אני ממש ביישנית

לעניינו, לא יודעת לא נעים לי ללחוץ עליה כי תחילת שנה עכשיו והיום הולדת שלה הייתה לא מזמן אז לא יודעת אם יש לה מספיק כסף
גם לא נראה לי יש לה תו ירוק:( רק מתנה זה מבאס חחח?
אנונימית