6 תשובות
אפשר נראה לי אם יש 70 אחוז מחוסנים בכיתה אצלנו עשו ככה אבל אני עוברת לפנימייה אז זה לא חשוב
שואל השאלה:
אבל רוב הכיתה *לא* התחסנה
אה אז לא דעת
אין לי מושג אבל שנה שעברה נתנו לנו אישור להפגש רק לימי גיבוש בחצר של בית ספר ואת שאר הזמן בזום
כי אף אחד בממשלה לא יודע מה הוא עושה
אנונימית
שואל השאלה:
^ ספרי לי על זה..