9 תשובות
שואל השאלה:
דיי לאא למה אני היחידה
דיי לאא למה אני היחידה
זה פעם ראשונה ?
שואל השאלה:
כן
כן
אוי
בהצלחהה
ואיי מסכנים
שואל השאלה:
אני לא בכיתה ז, וזה היום הראשון ללימודים לא היכרות ולא כלום
אני לא בכיתה ז, וזה היום הראשון ללימודים לא היכרות ולא כלום
לא לי
חחח
כניראה את בכיתה ז? אם כן אז תמיד נפגשים יום לפני הראשון לתשיעי כדי להכיר את התלמידים
כניראה את בכיתה ז? אם כן אז תמיד נפגשים יום לפני הראשון לתשיעי כדי להכיר את התלמידים
באותו הנושא: