התחברות
הרשמה
כיתה י זה מוקדם מידי לדעתכם לפעם הראשונה?
בלי עכשיו קטע של אם את מוכנה נפשית או לא.. אני שואלת את דעתכם
30 באוגוסט 2021, 13:30
הפעם הראשונה
3 תשובות
כן
S
Ssssssssssssssss
כן מוקדם מידי
נ
נו אין לי מה לכתוב פה
זה לא עניין של גיל זה עניין של מוכנות ורצון.
זה כן מוקדם יחסית אבל זה תלוי בהרגשה שלך
E
Enjoint
באותו הנושא:
אם אני מתנשקת בפעם הראשונה בתחילת כיתה י, זה מוקדם מידי?או הזוי?
בנות - לדעתכן מישהי שעולה לכיתה י' יכולה לשים ברונזר או שזה מוקדם מידי?
לדעתכם ראיתי את הסדרות האלה בגיל מוקדם מידי?
לדעתכם זוגיות בגיל 14 זה בסדר או שמוקדם מידי?
לעשן בכיתה י זה מוקדם מידי לדעתכם?מה תחשבו על מישהי כזאת?
לדעתכם גיל 22 לצאת מהבית של ההורים מוקדם מידי/ גיל נורמלי
לדעתכם לשתות ולהשתכר בגיל 16 זה מוקדם מידי?
לדעתכם זה מוקדם מידי לישון אצל מישהו אחרי רק שבוע שמכירים?
להוציא רישיון נהיגה בגיל 17.5 זה מוקדם מידי לדעתכם?
זה בסדר לדעתכם להוציא רישיון בגיל 17 או שזה מוקדם מידי?
אני רוצה לצפות לו בסטטוס זה מוקדם מידי לדעתכם?