7 תשובות
אאו .. חברות לא משו הייתי אומרת.
הייתי נעלבת גם זה ממש לא יפה !
זה נראה שהן התעלמו בהפגניות.. קרה בינכן משהו אולי?
שואל השאלה:
שום דבר קרה לאחרונה...דווקא ממש רגוע
אנונימית
לא יודעת מה לומר לך.. זה מוזר
אולי הן לא ידעו איך להגיב?
יש הבדל בין אזכרה למישהו שנפטר עכשיו.
אבל זו עדיין לא סיבה לא לרשום כלום.
אני לא יודעת בת כמה, מצטערת על האבדה, ומבינה אותך ממש, אבל זה לא משהו שקל להגיב עליו, אולי הן לא ידעו איך להגיב, אני לא אומרת שזה בהכרח זה, אבל תחשבי שאולי זה ככה..
בכל מקרה, תהיי חזקה, ותהיי שם בשביל ההורים שלך3>
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם 3>
אנונימית