9 תשובות
לא אבל תהיה בטוח שהשב"כ עובדים על זה.
לא לצערינו הוא ברח /:
נראלך??
להזכיר לך בנט הפחדן הוא הראש ממשלה שלנו
אנונימי
שואל השאלה:
עצוב שזה המצב במדינה
אנונימית
יודעים את הזהות שלו לפי מה שהבנתי אבל לא תפסו אותו וגם די ברור שלא יתפסו, צה"ל לא ייכנס לעזה רק בשבילו. מקסימום יהרגו אותו בחיסול ממוקד
מה עצוב? מה אפשר לעשות אם הבן אדם מתחבא?
שואל השאלה:
עצוב שחיילים ששומרים עלינו מתים אחד אחרי השני ואף אחד לא עושה כלום אפילו אישור ירי להגן על עצמו לא נתנו לו
אנונימית