10 תשובות
לא , מהעבודה לגמרי
אולי ממחשבות שליליות שאני מכניסה לעצמי לראש סתם
כן כן כן כן
חלק גדול מאוד מזה כן
לא הרוב אבל די הרבה מה לעשות אהבה זה כואב
כן נקודה. לא רק זה, אבל בעיקר.
אנונימית
חוסר במערכות יחסים אני חושב שזה גם נחשב
אנונימי
לא, אבל חלק ממנו
לא חושבת שהכל
אבל כן, נשבר לי הלב יותר מפעם אחת בגלל מערכות יחסים.
אבל כן, נשבר לי הלב יותר מפעם אחת בגלל מערכות יחסים.
באותו הנושא: