6 תשובות
שואל השאלה:
לא התכוונתי מהבחינה הלימודית. אלא מבחינה כללית.
כי בכיתה ז' נכנסים לבית ספר חדש, לכיתה חדשה, סביבה חדשה, הכל חדש.
וזה בתכלס כמו בכיתה י' , לא?
לא התכוונתי מהבחינה הלימודית. אלא מבחינה כללית.
כי בכיתה ז' נכנסים לבית ספר חדש, לכיתה חדשה, סביבה חדשה, הכל חדש.
וזה בתכלס כמו בכיתה י' , לא?
אנונימית
רק שבי' יותר בוגרים מז' ולומדים יותר רציני
לא, בדרך כלל ממשיכים בבתי ספר שש שנתיים אז זה אותו בית ספר
לא
תכל'ס כן כשחושבים על זה, כי בשניהם מגיעים לשלב הבא של הבית ספר ויש אנשים חדשים.. הרמה הלימודית שונה כמובן, בכיתה ז יש הקבצות ובכיתה י כבר יש יחידות ובגרויות פנימיות
לא. מתחילות הבגרויות.
באותו הנושא: