5 תשובות
אולי אין לך op
אם את בסורבייבל אז את צריכה להגדיר שמותר להשתמש בפקודות, זה אפשרות שיש כשיוצרים עולם חדש
שואל השאלה:
אפשר לשנות את זה אחרי שפתחתי?
פתחת דרך אטרנוס?
שואל השאלה:
הצלחתי תודה לכם