11 תשובות
תנסי.. מקסימום יהיה לא.
לפחות תדעי שניסית :)
LxK
הוא אחלה, תשלחי לו
לא יצא לי לשלוח לו הודעה
אבל תנסי הוא נותן רושם של אדם נחמד
ואין לך מה להפסיד ככ
אף פעם אל תפחדי מאף מפורסם. הם אנשים בשר ודם, רובם באו ממקומות פשוטים בדיוק כמוך ואין להם שום סיבה לשנוא אותך סתם ככה כי פשוט כתבת להם. תאזרי אומץ ופשוט תהי מי שאת במה שאת רוצה לכתוב להם
שואל השאלה:
אני יודעת הוא באמת נראה אדם ככ נחמד אבל זה מרגיש לי כאילו הולכים ככ לשפוט אותי על זה והוא לא יתחס לזה אבל לא יודעת. גם כתבתי לו פעם משהו בקטנה והוא היה ממש נחמד אבל אני לא רוצה להישמע חופרת כזה,,,
אנונימית
שואל השאלה:
בנימה זו תהיו חברים שלי אתם אוהבים את יוני בלוך ככל הנראה
אנונימית
מעולה שכתבת לו כבר, תחשבי על המסר שאת רוצה להעביר לו, תני לעצמך 20 דק' ותסתכלי שוב על המסר, תראי אם המסר שלך מספיק ברור ומתאים. אם כן אל תחששי ואל תתחשבי באף דעה חוץ משלך.

בסוף בסוף בסוף, את צריכה לחיות עם עצמך ולדעת שעשית מה שעשה לך טוב ולא מה חששת :)
שואל השאלה:
תודה!!! אני ממש מעריכה את זה,אני מקווה שיהיה טוב(:
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אני באמת מעריכה את זה ככ וזה ממש היה לי חשוב
אנונימית
באהבה! מכיר את התחושות האלה, שיהיה בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה(:
אנונימית