17 תשובות
it כנראה!
האלווין
סיוט ברחוב אלם
הניצוץ
המנסרים מטקסס
הנוסע השמיני
מגרש השדים
הצעקה
סיוט ברחוב אלם
הניצוץ
המנסרים מטקסס
הנוסע השמיני
מגרש השדים
הצעקה
שואל השאלה:
^^ראיתי כבר
^ ראיתי האלווין והניצוץ התחלתי לפני כמה זמן אבל זה היה קצת משעמם בהתחלה
^^ראיתי כבר
^ ראיתי האלווין והניצוץ התחלתי לפני כמה זמן אבל זה היה קצת משעמם בהתחלה
אנונימית
הניצוץץ
האחרים
דרקולה
הקללה של פרנקנשטיין
איש הקש
צעקה
תינוקה של רוזמרי
המנסרים מטקסס
שובו של הנוסע השמיני
והכי הכי הכי טובב-----> פסיכו!!
האחרים
דרקולה
הקללה של פרנקנשטיין
איש הקש
צעקה
תינוקה של רוזמרי
המנסרים מטקסס
שובו של הנוסע השמיני
והכי הכי הכי טובב-----> פסיכו!!
שואל השאלה:
^פסיכו הסדרת סרטים או הסרט מ 199?
^פסיכו הסדרת סרטים או הסרט מ 199?
אנונימית
שואל השאלה:
1998*
1998*
אנונימית
הסרט מ1960 עם נורמאן בייטס החתיך
שואל השאלה:
^סבבי אני אתחיל
^סבבי אני אתחיל
אנונימית
תהני
תברח, מדהים בטירוף.
צ'אקי החדש
הוא ממש הצחיק אותי
הוא ממש הצחיק אותי
^^^^^^^^לפסיכו תראי את הגרסה מ1960, הגרסה מ1998 נוראית לפי מה שהבנתי
סרטים:
הטורף
ליל המתים החיים
מלתעות
היצור
שתיקת הכבשים
הזבוב
ןהנוסע השמיני ראיתי את השלושה הראשונים והם היו מצוינים אני ממליץ
סרטים:
הטורף
ליל המתים החיים
מלתעות
היצור
שתיקת הכבשים
הזבוב
ןהנוסע השמיני ראיתי את השלושה הראשונים והם היו מצוינים אני ממליץ
צעקה
מגרש השדים
הצלצול
הנוסע השמיני לא כזה מפחיד אבל מגניב מאוד
בית קברות לחיות הגרסה המקורית (הרימייק לא משהו)
פסיכו
יש גם "האחרים" שזה לא הכי מפחיד אבל זה ממש מעניין ומותח, לדעתי אחד הסרטים הטובים.
מגרש השדים
הצלצול
הנוסע השמיני לא כזה מפחיד אבל מגניב מאוד
בית קברות לחיות הגרסה המקורית (הרימייק לא משהו)
פסיכו
יש גם "האחרים" שזה לא הכי מפחיד אבל זה ממש מעניין ומותח, לדעתי אחד הסרטים הטובים.
אנונימי
האלווין
תברח
אסקייפ רום 1/2 / מותחן
בלתי נראה
הוסט
the strangers
אנחנו / מותחן
מלתעות
מי שעומד מאחורי
זה 1/2
מידסומר
מסיבת סוף
מקום שקט 1/2
תורשתי
משחקי צייד
קנדימן
שתיקת הכבשים
תברח
אסקייפ רום 1/2 / מותחן
בלתי נראה
הוסט
the strangers
אנחנו / מותחן
מלתעות
מי שעומד מאחורי
זה 1/2
מידסומר
מסיבת סוף
מקום שקט 1/2
תורשתי
משחקי צייד
קנדימן
שתיקת הכבשים
רחוב הפחד נדירר
שואל השאלה:
^^ ראיתי האלווין, תברח, כל האסקייפ רום, הזרים ראיתי את הסרט השני שנקרא טרף לילי, אנחנו, מידסומר התחלתי אבל זה היה משעמם, זה, מסיבת סוף ומשחקי ציד
^^ ראיתי האלווין, תברח, כל האסקייפ רום, הזרים ראיתי את הסרט השני שנקרא טרף לילי, אנחנו, מידסומר התחלתי אבל זה היה משעמם, זה, מסיבת סוף ומשחקי ציד
אנונימית
possessor
אנונימית
באותו הנושא: