8 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי כמה אבל יש גושים וזה מעצבן, מחפשת משהו עדין אבל משפיע.
ניסיתי כמה אבל יש גושים וזה מעצבן, מחפשת משהו עדין אבל משפיע.
אנונימית
היא דיי יקרה , אבל טלסקופיק או הסקיי של מיבליין
ביוטיקר
שואל השאלה:
כמה היא עלתה?
כמה היא עלתה?
אנונימית
של סאקרה נחמדות,הן בין 12-20 שקל בערך
המסקרות של אסנס מעולות(ואני יודעת מלא אוהבות במיודח את הכחולה)-פחות מ20 שקל
ואם בא לך להשקיע טיפה יותר כסף אבל זה ישתלם לך-אז יש את טלסקופיק של לוריאל, ואת בולד של קרליין ששתיהן מעולות
ואם בא לך להשקיע טיפה יותר כסף אבל זה ישתלם לך-אז יש את טלסקופיק של לוריאל, ואת בולד של קרליין ששתיהן מעולות
שואל השאלה:
זו הכחולה?
זו הכחולה?
קישורים מצורפים:
אנונימית
כן נראלי שזאת זאת
יש לי כזאת רק בסגול והיא ממש טובה וגם דיי עמידה
יש לי כזאת רק בסגול והיא ממש טובה וגם דיי עמידה
באותו הנושא: