6 תשובות
את דואגת לה כל הכבוד פעם הבאה לא להגיד להורים פשוט תגידי שזה לא מתאים
היא בת 16 היא גדולה מספיק,היא לא צריכה שתתערב לה בחיים,זה לא התפקיד שלך זה "התפקיד" של ההורים,אחותך בוגרת מספיק ואני בטוחה שגם אתה מדבר עם בנות באינטרנט בוא.
שואל השאלה:
יש הבדל בין לדבר עם נשים מלדבר עם גברים ואת יודעת את זה
יש הבדל בין לדבר עם נשים מלדבר עם גברים ואת יודעת את זה
אנונימי
יופי אז אתה מודע לזה שאתם הבעיה הא.
אם שום דבר לא נראה חשוד אתה לא צריך להתערב.
כל אחד בגיל הזה מדבר עם אנשים,כן גם עד מאוחר בלילה.
אם שום דבר לא נראה חשוד אתה לא צריך להתערב.
כל אחד בגיל הזה מדבר עם אנשים,כן גם עד מאוחר בלילה.
צא לה מהחיים מה אתה רוצה
את אשמה ברור, למה שתלשיני להורים?
באותו הנושא: