13 תשובות
תפסיקי לראות חדשות ולא תדעי
שואל השאלה:
אבל באותו זמן זה גם מלחיץ אותי ומכניס אותי לאי וודאות
אני תמיד אוהבת להתעדכן וזה מרגיע אותי שאני יודעת דברים
אבל באותו זמן זה גם מלחיץ אותי ומכניס אותי לאי וודאות
אני תמיד אוהבת להתעדכן וזה מרגיע אותי שאני יודעת דברים
אנונימית
מבינה אותך... בכיתי כל היום כשגיליתי. זכרונו לברכה
תחשבי על זה שהוא לא היה אדם טהור, הוא היה רוצח הוא פגע בהרבה אנשים. אולי זה יעזור לך.
^ אולי הוא לא היה טהור, אך הוא לא היה רוצח. וודאי - לרוצחים יש מקום בכלא
הוא ירה באנשים... הוא היה רוצח והוא פגע באנשים.
אני אומר לך עובדתית, הוא לא.
כאמור המקום של הרוצחים הוא בכלא, לא יתנו לאנשים שארגו בעל חיים במסגרת שאינה צבא להיות בצבא.
כאמור המקום של הרוצחים הוא בכלא, לא יתנו לאנשים שארגו בעל חיים במסגרת שאינה צבא להיות בצבא.
הוא וחברים שלו רצחו שם 2 אנשים ופצעו 43.
ובנוגע לשאלה.. מבינה אותך לגמרי אני זוכרת כמה שאני בכיתי בזמנו על עמית בן יגאל ואם להיות כנה עד היום אני בוכה ובמיוחד עכשיו עם הרצח של בראל המלאך זה עצוב וזה כואב וזה נוראי וכל מה שאת מרגישה אנושי לגמרי וזה בסדר! תני לעצמך לבכות, זה חשוב
^ולמה הם עשו את זה? כדי להגן על הזיות כמוך. היו עימותים נוראיים בגדר (ועדיין יש) ומישהו היה צריך להגן גם עלינו מהצד שלנו כי כשהצד השני יורה אין לכם בעיה פשוט הזייה
^^^ אם אתה לא מרגיש בנוח לחיות במדינה עם צבא של רוצחים אתה מוזמן לעבור לעזה הערכיים והחמודים. נראה אחך הם יקבלו אותך.
בקשר לשאלה, הכל בסדר גם אני הייתי מאוד עצוב כששמעתי את זה, מוות כל כל מיותר של בן אדם זהב אבל הכל בסדר הוא נח עכשיו בגן עדן, אין לו יותר דאגות והנקמה בדרך.
בקשר לשאלה, הכל בסדר גם אני הייתי מאוד עצוב כששמעתי את זה, מוות כל כל מיותר של בן אדם זהב אבל הכל בסדר הוא נח עכשיו בגן עדן, אין לו יותר דאגות והנקמה בדרך.
הייתי עכשיו בניחום אבלים אצל אבא שלו, באמת בן אדם מדהים ואני מבין אותך! אבל לבכות - לא יעזור. אני מניח ששמעת על בראל ועל הנתינה האינסופית שלו למען אחרים, במיוחד נגע בלבי החסדים שהוא עשה בסתר, בלי להגיד לאף אחד, פשוט עשה טוב למישהו אחר, בלי לחפש כבוד.
אז במקום לבכות - נקבל על עצמנו להיות אנשים טובים יותר אחד לשני. לא לחפש להיות "גברים", להיות טובים.
אז במקום לבכות - נקבל על עצמנו להיות אנשים טובים יותר אחד לשני. לא לחפש להיות "גברים", להיות טובים.
אנונימי
צודקת... זה קשה מאוד, רק מחזקת ושולחת לך אנרגיות חיוביות. אמן וכל זה יגמר והוא יהיה האחרון
באותו הנושא: