3 תשובות
לא,בעיקרון אתה חייב בידוד
שואל השאלה:
תקראו מה שכתבתי. אני עשיתי בדיקת קורונה לפני שבוע והיום אני עושה בדיקה שניה אז מותר לי לצאת מהבידוד. השאלה שלי אם זה בסדר שאני אלך לבית ספר?
תקראו מה שכתבתי. אני עשיתי בדיקת קורונה לפני שבוע והיום אני עושה בדיקה שניה אז מותר לי לצאת מהבידוד. השאלה שלי אם זה בסדר שאני אלך לבית ספר?
אנונימי
אם אתה מחוסן אז כן שאלתי את כללית גם לי היה מקרה כזה אבל תעשה בדיקה מצישהו ליצר ביטחון ואם אתה לא מחוסן אז אתה צריך בידוד
באותו הנושא: