6 תשובות
לא זה לא צורת חיים נורמאלית,מי שרוצה שישים וישמור על עצמו,זה חונק ומגעיל וחיים בסרט שאני אשים את החתיכת בד הזאת
לא אבל אני ממש רוצה שכן
לא
לא מה פתאום
אבל נראה לי שיקח לאנשים הרבה זמן להתרגל להיות בלי
כי זה כיאילו לא ממש רואים את הפנים ובסיטואציות מביכות זה דווקה טוב
אנונימית
לא
וtired
יש אנשים שחיים ככה בכללי בלי קשר לקורונה.
מקווה שלא