5 תשובות
היי מה אתה קופץ למסקנות אולי כן יהיה?
אולי, הוא פשוט שמח להכיר אותך.
את סתם חושבת יותר מדי.
וגם אם לא אז קורה אין מה לעשות, לחשוב על זה עכשעו סתם יזיק לך
את סתם חושבת יותר מדי.
וגם אם לא אז קורה אין מה לעשות, לחשוב על זה עכשעו סתם יזיק לך
אנונימי
לא מכירים אותו ולא את הסיטואציה. אי אפשר לדעת ממשפט אחד.
אני דיי בטוח שאין למשפט הזה כל משמעות לגבי השאלה שלך.
פשוט תראי איך זה יתקדם הלאה. אל תלחצי עליו לדייט נוסף, אבל אם את רוצה אז תרמזי אחרי כמה ימים
אני דיי בטוח שאין למשפט הזה כל משמעות לגבי השאלה שלך.
פשוט תראי איך זה יתקדם הלאה. אל תלחצי עליו לדייט נוסף, אבל אם את רוצה אז תרמזי אחרי כמה ימים
אנונימי
נשמע שלא...
סורי
סורי
אי אפשר להגיד בדיוק מה הכוונה הייתה תני לזה כמה ימים אם הוא לא מראה עניין אז כנראה שלא
באותו הנושא: