35 תשובות
תספרי את זה לי כשהייתי בכיתה ז^^^
מאיזה*
זה ליטרלי כמו אקסל אל תתלהבו זה לא אלכוהול
13
, אבל אל תשתה.י הכל
בעיקרון כל גיל אבל זה מלא בקופאין ועוד מלא שיט בדיוק כמו אקסל
12 נראה לי
אני קניתי בגיל 12 פעם ראשונה אבל לא שאלו אותי בת כמה אני או משהו כזה
12
לדעתי 12+ למרות שאין בזה אלכוהול
נראה לי ש12 בגלל הקפאין
זה גם לא בריא וגם המשקה של השטן....
מונסטר*
מהגיל שיודעים איך רושמים "איזה"
מבחינה חוקית מכל גיל, מבחינה בריאותית לא מומלץ לשתות בקביעות לפני שמגיעים לבגרות מלאה.
12
רשום על זה מאחורה מאיזה גיל ולמי אסור !
אני שמתי לאחיין שלי בבקבוק
לא חושב שיש הגבלת גיל
אנונימי
מהגיל שלומדים להבדיל בין ה ל- א
אנונימית
12 פלוס
אתה יכול גם לפני הכל טוב
מגיל 12
טכנית 12 אבל ברוב החנויות פשוט יתנו לך לקנות בלי קשר לגיל
לפחות 43
כבר בהריון כשאתה עדיין עובר
זה מזין ומכיל חומרים טבעיים ואיכותיים (וגם כל מיני כימיקלים קטנים)
12 בגלל הקפאין
12 כזה, אבל לא כדאי בשום גיל זה ממש לא בריא ומלא סוכר וחומרים כימיים רעילים, זה לא שווה את ה"מגניבות"
אנונימי