5 תשובות
גם אניי אחרי הבית ספרר
לא ככ כואב
זה פשוד צביטה קטנה,לא ככ חזקה
ולא מרגישים אותה בכלל אחרי שהיא נגמרת
זה פשוד צביטה קטנה,לא ככ חזקה
ולא מרגישים אותה בכלל אחרי שהיא נגמרת
לא כואב בכלל. דקירה קטנה ומהירה ! זה לוקח חמש שניות , את לא תרגישי כלום (:
לא כואב בכלל כל החברים שלי שעשו והייתי ען חלקם היו ממש בלחץ ואז אחרי החיסון הם אמרו "מה? זהו??" זו הייתה התגובה של כולם
וגם יש לי חבר שרק ממחט נהיו לה חרדות והיא הייתה מתחילה לבכות היינו צריכים להושיב אותה בכח ואז אחרי זה היא אמרה זה היה פסיכולוגי
וגם יש לי חבר שרק ממחט נהיו לה חרדות והיא הייתה מתחילה לבכות היינו צריכים להושיב אותה בכח ואז אחרי זה היא אמרה זה היה פסיכולוגי
לא כואב בכלל אני לא ידעתי שהיא עשתה לי אני הסתכלתי על הדלת ולא עליה ואמרתי לה יאללה תעשי נגמור עם זה והיא אמרה שהיא מזמן סיימה
באותו הנושא: