4 תשובות
מה? ממש לא
אנונימית
תמיד יכול להיות אבל לא יהיה מצד חמאס לפחות
אני לפחות חושבת שבחודש הקרוב לא יהיה משהו אולי אחריי כן יהיה
שוב אני לא בטוחה אי אפשר לדעת איתם כלום יכול להיות שהיום בלילה אפילו יהיה אזעקה , אבל לא יהיה הם עדיין צריך להתמודד עם מה שהם עברו במבצע שומר החומות
מנסים להגיע להסדרה איתם אבל עכשיו הרגנו להם איזה מחבל בגדר אז הם שוב מאיימים להסלים עוד יותר(כאילו שלא הסלימו עד עכשיו) וישראל מתחננת בפני מצריים שחמאס לא יעשה את זה כי אז ניהיה צריכים לקטוע את ההסדרה שלנו שזה מתנות מידי יום לעזה ושוב ניהיה קרובים לסבב לחימה אפילו אם רקטה אחת!!! תשוגר לישראל זה משנה ברגע את כללי המשחק
אנונימית