הכרנו לפני שנה וקצת ועברנו דברים ועכשיו אנחנו מחזיקים ידיים והוא צוחק איתי ומנשק אותי ומחבק והוא בקרבי ויש לו שעת ת"ש אחת שבה הוא מתקלח מארגן תיק מתקשר למשפחה ואליי הוא מתקשר 5/7 דק מהזמן והוא רושם לי לפני כל שבוע שטח, " אני אתגעגע אליך" לפעמים הוא מזכיר לי דברים מהעבר והוא שולח לי סרטוני טיקטוק של זוגות( למשל; מישהו שמספרת לחבר שלה דברים ואז הוא צריך ללכת בגלל הצבא או שמשהי מחבקת את חבר שלה וזה עושה לו טוב) ולגבי הסרטון עם החיבוק הוא אמר לי שכשאני עשיתי את זה לו בפעם הראשונה היו לו פרפרים בבטן והוא עדיין מרגיש ככה הוא אומר הרבה את השם שלי והוא התלהב שאני מתעניינת וקוראת על החייל שבו הוא משרת וכשהוא קיבל נשק הוא סיפר שכולם קראו לו בשמות מצחיקים ואז הוא אמר" ניראלי אקרא לו ****" (השם שלי) וצחק) ותמיד כשאני מעודדת אותו הוא אומר לי אין עליך
רק אומרת שהוא נפגע ממהי בעבר כשגילה שיש לי מישהו אחרי שאמרתי לו שאני והוא לא ניהיה זוג והוא נפגע ( אבל נפרדתי ממנו ) אז השאלה אם זה אומר שהוא אוהב אותי..? כי אולי הוא סתם ככה איתי