9 תשובות
אני הפסקתי לדבר עם ידיד שלי בסוף אוגוסט כי המניאק פעם אחת נטש אותי ברחוב בלילה לבד!! כשמאחוריי יש פארק והיו שם ערבים ,אחד מהגברים הערבים התקרב עלינו ונלחצתי ,ושהוא אמר לי אם את רוצה לחזור הביתה תלכי לבד שוב פעם בחושך כשיש ערבים לידינו(אני לא גזענית אבל ממש הפחיד אותי איך שהוא התקרב עלינו בצורה מאיימת כזאת..) ואתמול הוא שאל אותי אם אני רוצה שנחזור להיות ידידים אחרי שהוא ניסה להפוך אותי לזונה הפרטית שלו אז אמרתי לו לא. ונתתי לאחת מהמדריכות בקן שלי את הטלפון כי היא רצתה לצלם תמונות והכלבה בלי לשאול אותי נתנה לfucker הזה את הטלפון שלי!!! ואני אמרתי לו תחזיר לי את הטלפון אפילו צעקתי לו!!! והוא בן של **** מתעלם!!! אז פשוט באתי אליו וחטפתי את הטלפון שלי!!! הוא היה רק מחמיא לי על התחת ועל הגוף וכשביקשתי ממנו על האישיות שלי הוא לא אמר כלום!!! ואמר לי להתלבש כמו פרוצה כי ככה בנים ישימו לב עליי(ולפי מה שידידים וחברות שלי ושאר הקרובים שלי אומרים אני מאוד יפה!!!(לא מתנשאת) וגם בלי היופי שלי הם אומרים לי שיש לי אחלה אישיות) ורק הוא מתחיל להראות לי את הידידות שלו איך שהן מתלבשות וכאלה..הוא קרא לי גם לא נשית כי יש לי שיער קצר בגובה הכתפיים ושבנים לא אוהבים בנות שמתלבשות בנוח לדוגמה: גופייה רגילה עם כיתוב ומכנסיים קצרים ושבנים אוהבים בנות נחמדות ולא ציניות נחש מה ביצ' ב31.8 היה לי מפגש כיתתי עם הכיתה החדשה שלי כי אני ב י' השנה והגיע איזה בחור שהוא צרפתי עולה מצרפת לפני שנתיים אם אני לא טועה וכל המפגש הוא עשה לי עיינים ואפילו חברה שלי אמרה שהוא מסתכל עלינו גם ביום רביעי הלכתי לדבר עם ילד שאין לו חברים ובזמן שדיברתי איתו הוא הסתכל עליי!!!
אז כן אף אחד מהמין הגברי לא ירצה אותי:)(ציניות~)
שואל השאלה:
וואוו כמה כתבת איזה מלכה
מזדהה איתך בהמון דברים
אני מניחה שאת גרה בדרום עם כל הערבים :/
אנונימית
לא. בצפון גם שם יש ערבים אני גרה בנהריה לא יודעת אם שמעת עלייה כי זאת עיר די קטנה...ויש בכיוון היציאה מהעיר שלנו כפר מזרה וזה ממש מפחיד להיות לידם כי בעיקרון לא כולם טובים אבל אני לא אומרת שכולם רעים כמו כל חברה יש רעים ויש טובים.
וזה גם לא הכל הוא גם אמר לי שבנים לא אוהבים את זה שיש שער למטה...אבל אני יש לי דרגת כאב וסיבולת נמוכה מאוד אז גבר שיאהב אותי באמת אבל לא יעניין לו את ה*** שיש לי או אין לי..זה ממש פגע במיוחד הנושא הזה של גילוח לא מספיק אני סובלת בטיפול בלייזר במפשעות(חלק לא הכל) אלא שאם אני לא מגלחת שם למטה אז לא ירצו לשכב איתי וגם הוא כל הזמן התייחס עליי כאל פרוצה וכהחברים שלו הערסים באו הוא היה אומר לי שאם אני מתכוונת לשכב איתם אז הם יעזבו אותי וגם שאל אותי מי זה היה הפעם הראשונה שלי למרות שאלף פעם אמרתי שאני בתולה זה ממש פוגע ככה אבל לפחות אלוהים הביא לי חתיך צרפתי ואני חושדת בידיד משנה שעבר שהוא מאוהב בי נראלי לא יודעת לפי התנהגות שלו כלפי הוא ממש נחמד וממש עוזר לי מעניין מה יקרה עם כל הבנים שעכשיו נמצאים בחיים שלי(הצרפתי והידיד הנחמד) כי אני ממש מחבבת את שניהם
שואל השאלה:
בטח שאני מכירה את נהריה הגזמת :)
אנונימית
סוריי:_)
אני משועממת למות רוצה פרטי? הצילו אין לי חברים(ציניות) אבל באמת משעמם לי
שואל השאלה:
חח חח בכיף
אנונימית