25 תשובות
כי זה כיף להם והם סדיסטים
אנונימית
כי אנשים פוסלים שונאים אנשים אחרים על פי הדת שלהם. אנשים בורים וממורמרים שמחפשים רע בחיים.
יש פרשנות תנכית לזה, ויש תאוריות, תאוריה אחת אמרת שהיה צריך לדלל את האוכלוסיה, אז בגלל זה היה את מלחמת העולם השניה.
זה הסכם בארצות הברי לגרמניה.
זה הסכם בארצות הברי לגרמניה.
מאותה סיבה שרובנו שונאים ערבים
ככה הם מאמינים
בעת הישנה:
קודם כל, שנאת הזר (קסנופוביה) טמונה באדם (כן באדם הקדמון וכן באנשים של פעם) עקב לדעתי מאפיינים אבולוציונים
תמיד שנאו מוסלמים, יהודים, שחורים, ואת כל האנשים הזרים שמסביב. כל מי שלא היה נוצרי לבן בעת הישנה ובעת החדשה המוקדמת, היה מקבל יחס לא שוויוני
היו הרבה מיתוסים על היהודים שגרמו לשנאת היהודים אף להתחזק
כמו למשל מיתוס מוכר אשר בו היהודים שתו דם של תינוקות נוצריות, המיתוס הופץ בכל רחבי אירופה וגרם למוות של עשרות אלפי יהודים.
בעת החדשה:
אחרי שהגזענות תוקנה, החלה אנטישמיות חדשה יותר (לא "האנטישמיות החדשה"), בה הגרמנים (ולא רק הגרמנים, אלא הרבה מאנשי מדינות העולם) קינאו ביהודים עקב הסיבה שהיהודים באותם התקופות, שלטו על בנקים ומשאבי מקור מאוד גבוהים, הם רצו לתהר את גרמניה בגרמנים בעיקרה, אז הם רצחו את היהודים על מנת לתהר את גרמניה
בעת הטכנולוגית:
בעת הטכנולוגית:
הרבה מתבלבלים דווקא פה, היום בעת הטכנולוגית יש הרבה פחות אנטישמים, אם זאת יש אנטי-ציונים (כאלו שתומכים בתנועת free palestine) ויש הרבה הבדל, הם לעומת הסוגים האחרים, לא שונאים באופן ממוקד יהודים, אלא שונאים ישראלים, בגלל שהם "כובשים שטחים של פלסטינים", מסכימים או לא זה כבר הפרשנות שלכם, אבל זו הסיבה של העת הטכנולוגית.
קודם כל, שנאת הזר (קסנופוביה) טמונה באדם (כן באדם הקדמון וכן באנשים של פעם) עקב לדעתי מאפיינים אבולוציונים
תמיד שנאו מוסלמים, יהודים, שחורים, ואת כל האנשים הזרים שמסביב. כל מי שלא היה נוצרי לבן בעת הישנה ובעת החדשה המוקדמת, היה מקבל יחס לא שוויוני
היו הרבה מיתוסים על היהודים שגרמו לשנאת היהודים אף להתחזק
כמו למשל מיתוס מוכר אשר בו היהודים שתו דם של תינוקות נוצריות, המיתוס הופץ בכל רחבי אירופה וגרם למוות של עשרות אלפי יהודים.
בעת החדשה:
אחרי שהגזענות תוקנה, החלה אנטישמיות חדשה יותר (לא "האנטישמיות החדשה"), בה הגרמנים (ולא רק הגרמנים, אלא הרבה מאנשי מדינות העולם) קינאו ביהודים עקב הסיבה שהיהודים באותם התקופות, שלטו על בנקים ומשאבי מקור מאוד גבוהים, הם רצו לתהר את גרמניה בגרמנים בעיקרה, אז הם רצחו את היהודים על מנת לתהר את גרמניה
בעת הטכנולוגית:
בעת הטכנולוגית:
הרבה מתבלבלים דווקא פה, היום בעת הטכנולוגית יש הרבה פחות אנטישמים, אם זאת יש אנטי-ציונים (כאלו שתומכים בתנועת free palestine) ויש הרבה הבדל, הם לעומת הסוגים האחרים, לא שונאים באופן ממוקד יהודים, אלא שונאים ישראלים, בגלל שהם "כובשים שטחים של פלסטינים", מסכימים או לא זה כבר הפרשנות שלכם, אבל זו הסיבה של העת הטכנולוגית.
דעות קדומות וסטיגמות.
אנשים באמת חושבים שיהודים אוהבים כסף ויש להם אף גדול ומאשימים אותם במותו של ישו. אנשים פרימטיביים, אין מה לעשות
אנשים באמת חושבים שיהודים אוהבים כסף ויש להם אף גדול ומאשימים אותם במותו של ישו. אנשים פרימטיביים, אין מה לעשות
אנונימי
כי אנשים זה דבר שאוהב ללכלך
כי אנשים זה עם חרא
מקנאה
אנשים שונאים אנשים, תופעה ידועה. כמו שיש אנשים ששונאים יהודים ככלל, יש גם אנשים ששונאים ערבים ככלל וכולי
כי יש לנו אף גדול
כי בני אדם זה דבר מטומטם
מקנאה!! לא הצליחו להגיע לרמה שלנו ולהצליח כמונו אז הם ניסו להכחיד אותנו. הם לא הצליחו וגם לא יצליחו
בגלל ההתנהגות של חלק מהיהודים
יש שנאה כלפי כל גזע
mr. jim morrison
אבל היהודים לא פלשו לטריטוריה של אף אחד, הם תמיד היו קיימים בכל מקום בעולם, הגזענות נבעה או מקנאה או נטו משנאת הזר, אין פה עניין של פלישה
אבל היהודים לא פלשו לטריטוריה של אף אחד, הם תמיד היו קיימים בכל מקום בעולם, הגזענות נבעה או מקנאה או נטו משנאת הזר, אין פה עניין של פלישה
למה יש אנשים?
ככה זה.
אנשים פשןט אוהבים לשנוא
ככה זה.
אנשים פשןט אוהבים לשנוא
יהודים נולדו :]
ברשותכם אני ציני
ברשותכם אני ציני
רוב תקיפות האנטישמיות היום נגרמות בגלל מוסלמים בין אם זה ניו יורק ועד אירופה שהחליטה להכניס מיליוני פליטים מוסלמים למדינה שלהם.
מה שקרה זה שבאותם מדינות אירופה עלו מקרי האלימות, אונס והאנטישמיות בשנים האחרונות וגם היום.
מה שקרה זה שבאותם מדינות אירופה עלו מקרי האלימות, אונס והאנטישמיות בשנים האחרונות וגם היום.
כמה אפשר לשאול אותה שאלה באתר אחד. הנה כמה סיבות בקצרה.
1. פעם שנאו אנשים שלא מאותה הדת שלך
2. שונאים זרים בכל מקום, גם בארץ הייתה שנאה כלפי כל עדה שהגיעה לפה בתור שלה.
3. יהודים עסקו בבנקאות והתעשרו על חשבון האחרים מה שגרם לכעס (ותכלס זה נכון, בנקים מתעשרים עלינו בלי קשר ליהודים או לא)
4. במגפה השחורה יהודים לא נפגעו בגלל הבידוד שלהם משאר החברה, זה גרם להם לחשוב שיהודים אחראים לכך.
הבולישט על קנאה לא הגיוני כי מלבד מערב אירופה ובהמשך אמריקה, יהודים היו עניים. פעם ראיתם תמונה של יהודי פולין לפני מלחמת העולם השנייה? בגדים קרועים בכפרים עשויים עץ ופח, מה יש לקנא?
1. פעם שנאו אנשים שלא מאותה הדת שלך
2. שונאים זרים בכל מקום, גם בארץ הייתה שנאה כלפי כל עדה שהגיעה לפה בתור שלה.
3. יהודים עסקו בבנקאות והתעשרו על חשבון האחרים מה שגרם לכעס (ותכלס זה נכון, בנקים מתעשרים עלינו בלי קשר ליהודים או לא)
4. במגפה השחורה יהודים לא נפגעו בגלל הבידוד שלהם משאר החברה, זה גרם להם לחשוב שיהודים אחראים לכך.
הבולישט על קנאה לא הגיוני כי מלבד מערב אירופה ובהמשך אמריקה, יהודים היו עניים. פעם ראיתם תמונה של יהודי פולין לפני מלחמת העולם השנייה? בגדים קרועים בכפרים עשויים עץ ופח, מה יש לקנא?
אפשר להגיד אותו דבר על גזענות, הומופוביה, וכל שנאה של קהילה מסויימת ללא ביסוס אלא רק על דבר שהם לא יכולים לשנות. כאלה הם בני האדם, חלקם טיפשים, חלקם פחות.
אנונימית
האם הגויים האלה:
https://youtu.be/igv038pqr34
קנאו ביהודים האלו?
https://youtu.be/igv038pqr34
קנאו ביהודים האלו?
קישורים מצורפים:
בגלל המוסלמים
אנונימי
לאנשים קשה לקבל מישהו ששונה מהם אפילו אם הם לא שמים לב זה קבור אצלם בתת מודע וזה הטבע של האדם אז אם השנאה הזאת זה אנטישמיות או גזענות כלפי אתיופים או כל שנאה אחרת שיש ככה העולם עובד
באותו הנושא: