22 תשובות
כמראה שזה לא מישהו מיוחד בשבילך אז את
לא מרגישה מזה כלום
לא מרגישה מזה כלום
כעיקרון לא כל הנשיקות מיוחדות אה שירה הכי מיוחדת בעייני זה נשיקה ראשונה זה פשוט מדהים באמת כל כך הרבה תחושות בפעם אחת וגם חווים אותה פעם אחת לא כל נשיקה זה ככה
שואל השאלה:
אבל זה כן היה^^
הנשיקה הראשונה שלי הייתה סבבה, אבל גם בה לא הרגשתי הרבה, לא חשבתי כל הלילה על הנשיקה וזה לא עשה לי משהו ככ
אבל זה כן היה^^
הנשיקה הראשונה שלי הייתה סבבה, אבל גם בה לא הרגשתי הרבה, לא חשבתי כל הלילה על הנשיקה וזה לא עשה לי משהו ככ
אנונימית
הבן אדם שאת מתנשקת איתו מביא את הפרפרים
הנשיקה עצמה לא מיוחדת זה החיבור עם הבן אדם שהופך את זה למטורף
הנשיקה עצמה לא מיוחדת זה החיבור עם הבן אדם שהופך את זה למטורף
כי את לא באמת אןהבת את הבנאדם הזה כשאת תאהבי אותו זה יהיה לך הכי כיף בעולם
שואל השאלה:
זה היה הקראש שלי^
זה היה הקראש שלי^
אנונימית
כנראה הבן אדם השני לא היה קרוב אלייך מהסוג הזה שעושה פרפרים בבטן
אמאלה חלום להתנשק עם הקראש אחותי עשית את שלך
שואל השאלה:
לא אבל כאילו, התנשקתי עם הקראש נשיקה ראשונה, זה לא עשה לי כלום, ברצינות כלום
לא ככ התרגשות, לא חשבתי על זה הרבה אחכ
למה אני לא מרגישה כלום בנשיקות..?
גם אם זה עם הקראש.
לא אבל כאילו, התנשקתי עם הקראש נשיקה ראשונה, זה לא עשה לי כלום, ברצינות כלום
לא ככ התרגשות, לא חשבתי על זה הרבה אחכ
למה אני לא מרגישה כלום בנשיקות..?
גם אם זה עם הקראש.
אנונימית
אולי לא באמת אהבת אותו כשהנשיקה תרגיש לך הכי רגיל בעולם ולא מוזר לא להתנשק, בזוגיות זה הדב הכי כיף בעולם כי זה הכי מתאים ולא מוזר
לפעמים לוקח זמן עד שמרגישים משוחררים מספיק בנשיקות ואפשר להתמסר אליהן ולהרגיש פרפרים בבטן וזה. יכול להיות גם שזה פחות הקטע שלך.. איך זה מרגיש לך כשאת חושבת על הנשיקה או כל אקט פיזי עם בן/ת הזוג?
שואל השאלה:
כין לי בן/בת זוג
כין לי בן/בת זוג
אנונימית
אז מי שהתנשקת איתו.ה
שואל השאלה:
רגיל כזה, סתם חושבת על זה, אבל זה לא עושה לי משהו
רגיל כזה, סתם חושבת על זה, אבל זה לא עושה לי משהו
אנונימית
גם כשחשבת על זה לפני הנשיקה ודמיינת את זה זה לא עשה לך הרבה?
שואל השאלה:
ממ לא ככ זוכרת, יש סיכוי שזה כן עשה משהו
ממ לא ככ זוכרת, יש סיכוי שזה כן עשה משהו
אנונימית
כאילו אני מנסה להבין אם כשאת מדמיינת או דמיינת דברים עם קראשים שהיו לך הרגשת משיכה.. יכול להיות שאת עדיין לא בשלה לנשיקות וכו' פשוט, שזה בסדר, כל אחת והזמן שלה. ויכול להיות שגם נמשכת באופן יותר רומנטי ופחות מיני..
שואל השאלה:
יכול להיות, אני בת 14
יכול להיות, אני בת 14
אנונימית
הגיוני, קחי את הזמן, אל תמהרי.. תעשי דברים כאלה רק כשהם מרגשים אותך ואת בן/ת הזוג.
את בת 14, כנראה עשית את זה עם אנשים שאין להם ניסיון ו הם לא יודעים איך, נשיקה יכולה להיות מטריפה במידה ו עושים את זה טוב, היידה בת 14 נתת גז הא, אני אישית שכבתי ב 15 אבל נראה לי את הולכת להקדים אותי חח
שואל השאלה:
לא לא, לא עומד לקרות.
לא לא, לא עומד לקרות.
אנונימית
אולי זה פשוט לא מיוחד בשבילך וכאילו רגיל כזה
באותו הנושא: