2 תשובות
אם את בקטע של סופט רוק, פופ או fאנק ודברים, תלכי על משהו עם סינגל קוילים (כמו סטראט)
אם את בקטע של דברים קצת יותר כבדים שדורשים עוצמה של הגיטרה, תלכי על משהו עם האמבאקרים (שכטר, ג'קסון, esp וכו')
המבאקרים ו24 פרטים זה הכי בייסיק לדעתי~
תחליטי על תקציב מתאים (לרוב מעל אלף) וגם תקציב למגבר כמובן ותתייעצי כבר בחנות. תחקרי ותביני מה הדרישות שלך מגיטרה