10 תשובות
ברור מלא אנשים עושים את זה
כן בטח כל עוד את אוהבת את זה אז בטח
כן ברור
כן זה בסדר גמור, גם אני עושה את זה לפעמים.
שואל השאלה:
כי תמיד אומרים להיות את וזה..
אנונימית
כן, את לוקחת השראה ואם את אוהבת להתלבש ככה תתלבשי
זה לא גניבה או משהו