14 תשובות
שואל השאלה:
רואים שהיא לא דאגה.^
אנונימית
או שזה ממש נואש או שזה בא מפדופיליה.
שואל השאלה:
אתם חושבים שזה שהבחורה לא מצטערת הופך אותה למסוכנת?
ואם הייתם קרובים של מישהי כזאת הייתם נשארים חברים שלה?
אנונימית
שואל השאלה:
בהנחה שהיא סיפרה לכם..
אנונימית
שואל השאלה:
כן..
אנונימית
זה שהיא לא מצטערת לא הייתי אומר שזה הופך אותה למסוכנת אבל זה כן אומר שיש לה בעיות רציניות. אני לא יודע אם הייתי נשאר חבר של מישהי כזאת זה תלוי בכל מני דברים.
שואל השאלה:
גם^
אנונימית
מאוד נואש ועצוב, גם לא חוקי דרך אגב
אנונימית
וזה פשוט לא חוקי מה יש לבחור בן 21 לחפש אצל משהי בת 15 ?
אני פחות מודאג מכמה שהיא נואשת ויותר מודאג מזה שהיא פדופילית. היא צריכה להיות בכלא.
אתם מדברים שטויות, אם זה היה בן 21 שיוצא עם נערה בת 15 אז בטוח הייתם אומרים שהוא היה מסוכן. היא מסוכנת. יש לה בעיות. תנתקי איתה קשר. תתקשרי למשטרה אפילו.
שואל השאלה:
אין לי ממש מה לעשות עם זה כרגע
ולגבי מה שאמרת אם הגדולה הייתה בן והקטן בת אתה ממש צודק אבל לבנות זה יותר מסוכן כי הם יותר חזקים וחרמנים עובדתית
אנונימית
היא לא מסוכנת.. אבל אני מניחה שהייתי מתרחקת ממנה קצת, תלוי עד כמה חברות טובות אנחנו..
אם הקשר שלנו לא כזה חשוב לי אני מניחה שהייתי מתרחקת ומנתקת אותו לאט לאט, אם הוא כן אז אני מניחה שהייתי מנסה לקבל את זה, ועל הדרך מנסה להכניס בה קצת הגיון ולהבין את הצד שלה
אנונימית
אם הייתי חברה של מישהי כזאת הייתי מתערבת לחלוטין ומנסה להבין מאיפה זה נובע, עזבו חוקי או לא זה לא בסדר. הייתי מנסה לעזור לסיים עם זה ואולי אם היא צריכה עזרה כלשהי לדבר איתה ולנסות להביא לה אותה