5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי עדיין שמץ
נוצר לחץ בין הנוזל לכלי והוא מתפוצץ, הרווחים לא משתנים
אין לי מושג אבל מענייןן תעדכני אותי
שואל השאלה:
כן אבל אם דוחסים גז אז הרווחים בין החלקיקים קטנים אז מה קורה בנוזלל
מה באמת קורה חוץ מיזה שהמין יוצאים/הכלי נשבר