5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי עדיין שמץ
אין לי עדיין שמץ
נוצר לחץ בין הנוזל לכלי והוא מתפוצץ, הרווחים לא משתנים
אין לי מושג אבל מענייןן תעדכני אותי
שואל השאלה:
כן אבל אם דוחסים גז אז הרווחים בין החלקיקים קטנים אז מה קורה בנוזלל
כן אבל אם דוחסים גז אז הרווחים בין החלקיקים קטנים אז מה קורה בנוזלל
מה באמת קורה חוץ מיזה שהמין יוצאים/הכלי נשבר
באותו הנושא: