10 תשובות
זוגיות זה כיף זה מחמם את הלב
לבד, שקט נפשי..
כי אני רק בת 15 וזוגיות יכולה להיות לי בכל זמן בחיים.
אני מעדיפה את השנים האלה להעביר לבד עם עצמי ולהבין מי אני ולאהוב את עצמי ולעלות לעצמי את הביטחון גם כשאני לבד
כי אני רק בת 15 וזוגיות יכולה להיות לי בכל זמן בחיים.
אני מעדיפה את השנים האלה להעביר לבד עם עצמי ולהבין מי אני ולאהוב את עצמי ולעלות לעצמי את הביטחון גם כשאני לבד
אנונימית
זוגיות טובה ובריאה כוללת גם שקט נפשי. אבל אם זו זוגיות רעילה ברור שעדיף להיות לבד
זוגיות לדאוג ולהיות עם מישהי שאוהבת אותך ואכפת לה ממך זה וואי
זוגיות האמת שזה מפתיע תמיד הייתי נגד זה אבל אני חושבת שאני מוכנה לזה וזהו נמאס להיות לבד יש לי רק עוד כמה דברים קטנים לעבוד עליהם וזהו..
אפשר לקבל שקט נפשי ליד חברה בת זוג שלך זה לא סותר
כרגע רק שקט נפשי, כל כך באלי שקט נפשי.
כשיהיה יותר גדולה, ארצה גם זוגיות, ואני אשמח שעדיין יהיה לי שקט נפשי.
כשיהיה יותר גדולה, ארצה גם זוגיות, ואני אשמח שעדיין יהיה לי שקט נפשי.
הייתי לבד מספיק זמן כדי שהשקט הנפשי יהפוך לכאב נפשי. אומנם אני מעדיף להיות לבד על פני להיות בנוכחות של הרבה אנשים לאורך זמן, אבל זוגיות זה משהו אחר וזה רק בן אדם להתמודד איתו ולכן זה כמו לבד רק 1+ אם אתה מנסה להתחבר אליו לעומק.
כרגע לבד, כי אני צריכה זמן לעצמי להכיר את עצמי יותר, להחליט החלטות ביני לבין עצמי, להחליט איזה אנשים אני רוצה בחיים שלי ואיזה לא ובעיקר להבין מה עושה אותי שמחה ומה פחות, אני עוברת בזמן האחרון המון שינויים לטוב ולרע ואנשים שסמכתי עליהם תקעו לי סכין בגב אז נפשית אני לא חושבת שאני מוכנה לזוגיות כרגע.
אבל כמובן שאני רוצה בעתיד, אבל אני עוד צעירה והחיים עוד לפניי ובא לי להיות מאושרת כרגע בלי יותר מדי סיבוכים ומשברים שעלולים לקרות במערכות יחסים.
אבל כמובן שאני רוצה בעתיד, אבל אני עוד צעירה והחיים עוד לפניי ובא לי להיות מאושרת כרגע בלי יותר מדי סיבוכים ומשברים שעלולים לקרות במערכות יחסים.
אנונימית
שקט נפשי נשמע טוב דווקא, לקחת קצת זמן לעצמך ולהיות שמח נשמע מגניב
באותו הנושא: