התחברות
הרשמה
מה קורה למספר החלקיקים במזרק לאחר עיבוי?
גדל/קטן/לא השתנה
5 בספטמבר 2021, 14:03
מדעים
מדע
חומרים
שיעורי בית
תשובה אחת
לא השתנה אני חושבת
ת
תהיה אתה
באותו הנושא:
מה הקושי בלמשוך בוכנה של מזרק יש להסביר את התופעה על פי מודל החלקיקים..
באיזה מצב צבירה החלקיקים נעים בקו ישר כל עוד הם אינם מתנגשים בחלקיקים אחרים?
מה קורה למספר החלקיקים של הנוזל במד הטמפרטורה כאשר הנוזל מתחמם
מה קורה לרווח בין החלקיקים כאשר נוזל הופך לגז?
כתבו טיעון המסביר מדוע אפשר לדחוס גז בכתיבת הטיעון השתמשו במושגים חלקיקים, ומרווחים. שאלה 2: מה משתנה ומה לא משתנה כאשר דוחסים גז במזרק באמצעות דחיפת הבוכנה? א. נפח החלקיקים ב. המרווח בין החלקיקים ג. מספר החלקיקים ד. סוג החלקיקים ( שיעורי בית תודה לעונים)
תעזרו לי בשאלה במדעים (כיתה ז) בבקשה - מה משתנה ומה לא משתנה כאשר דוחסים גז במזרק באמצעות דחיפת הבוכנה? א. נפח החלקיקים ב. המרווח בין החלקיקים ג. מספר החלקיקים ד. סוג החלקיקים
אם אני תוקע מזרק באזור שומני (ממש מידלדל כזה) בגוף שלי, ייצא במזרק דם או שומן?
השפעת טמפרטורה על גז: א. מה קורה למספר החלקיקים כאשר מחממים אותם? ב. מה קורה למספר החלקיקים כאשר מקררים אותם? ג. מה קורה למרחק בין החלקיקים כשאר מחממים אותם? ד. מה קורה למרחק החלקיקים כאשר מקררים אותם?
מה קורה לגודל החלקיקים כאשר חומר עובר ממצב צבירה אחד לשני?
מה קורה לכוחות המשיכה בין החלקיקים כאשר גז הופך לנוזל
כתוב מה קורה לחלקיקי החומר בעקבות חימום ומה קורה לחלקיקי החומר בעקבות קירור_______________________