4 תשובות
הסיבה היחידה שאי פעם אבעט אותך מהמיטה זה כדי לעשות אותך על הרצפה
תגידי יש לך אש ? אה עזבי לא משנה כבר הדלקת אותי (באמת מישהו אמר לי את זה שהלכתי ברחוב)
שלום לי קוראים זיו
אבל את יכולה לקרוא לי יו
נשמור את הז' לאחר כך
אבל את יכולה לקרוא לי יו
נשמור את הז' לאחר כך
אני שוטרת אז כותבים לי-
תעצרי אותי
תאזקי אותי
תרי בי
תעצרי אותי
תאזקי אותי
תרי בי
אנונימית
באותו הנושא: