5 תשובות
קראתי הכל ותודה על כל מה שכתבת.. או הכל בסדר, וגם אני רוצה...
משהו כזה
משהו כזה
תכתבי לה
הכל בסדר מקווה שזה לא יחזור על עצמו ואני יותר מאזני אם נחזור לקשר כמו פעם את חשובה לע
הכל בסדר מקווה שזה לא יחזור על עצמו ואני יותר מאזני אם נחזור לקשר כמו פעם את חשובה לע
לי*
אמאלה אני כל כך מחכה לרגע הזה:(
הייתי אומר סולח וזהו.
באותו הנושא: