9 תשובות
אתה צודק זאת באמת לא אשמת בנט.
או ליתר דיוק, זו אשמת ביבי ובנט.
או ליתר דיוק, זו אשמת ביבי ובנט.
אתה צודק לגמרי זה רק כי הם חושבים שביבי הוא ראש ממשלה מטורף ובנט גרוע והם מנשים להוצא את בנט רע
כשביבי מקושר לזה אז מכחישים או מעלימים עין כי זה ביבי
אנונימית
"אצל ביבי מתו הרבה יותר חיילים" לא נכון העשור של נתניהו היה העשור עם הכי פחות הרוגים בפיגועים ומלחמות אבל אתם אוהבים לקבוע דברים בלי לבדוק את הנתונים...
כי ביבי היה כמה שנים לעומת בנט כך שכן מן הסתם יהיו יותר בעיות...
ואצל ביבי כמעט סיימנו עם הקורונה אז בנט איחר בהזמנת החיסונים.
אצל ביבי חיילים לפי מה שזכור לי לא נרצחו על הגדר בגלל הפרעויות של הערבים
מאמין שעם המשך השנה נבין כולנו למה ביבי יותר טוב מאשר בנט
ואצל ביבי כמעט סיימנו עם הקורונה אז בנט איחר בהזמנת החיסונים.
אצל ביבי חיילים לפי מה שזכור לי לא נרצחו על הגדר בגלל הפרעויות של הערבים
מאמין שעם המשך השנה נבין כולנו למה ביבי יותר טוב מאשר בנט
ביביסטים רבים לוקים במחלה שנקראת "טמטום"
lol1992, הבנת הנקרא, הוא אמר שאצל ביבי מתו הרבה יותר חיילים חזה נכון. עד עכשיו אצל בנט מת חייל אחד, אתה באה להגיד לי שאצל ביבי לא נהרגו יותר חיילים?
1, בנט ראש ממשלה חודשיים וכבר מת אצלו חייל בנימין נתניהו היה ראש ממשלה 12 שנה ברצף ברור שמתו אצלו יותר אבל מבחינה סטטיסטית העשור של נתניהו היה עם הכי פחות הרוגים.
2, עצוב לראות אדם מתנשא עלוב ומסכן כמוך שחושב שהוא יותר טוב או חכם מה"ביביסטים" כי אתה לא אתה סתם מתנשא עלוב שלא מבין איך עובדת דמוקרטיה.
2, עצוב לראות אדם מתנשא עלוב ומסכן כמוך שחושב שהוא יותר טוב או חכם מה"ביביסטים" כי אתה לא אתה סתם מתנשא עלוב שלא מבין איך עובדת דמוקרטיה.
איך אפשר להשוות בין ראש ממשלה שהיה 12 שנה ברצף לראש ממשלה שהיה חודשיים?
באותו הנושא: