16 תשובות
שואל השאלה:
אני בנתניה אגב
אני בנתניה אגב
אנונימית
כן אם יש לך מגן אז את לא צריכה לקנות רק מגן מסך אבל בכל זאת ממליץ לחסוך עוד טיפה ולקנות טלפון קצת יותר ברמה
אם הטלפון עולה 200 שקל אז כן את יכולה לקנות רק את המכשיר. אם זה אותו מכשיר לא תהיה לך בעיה עם הסים.
אם זה מכשיר שונה יכול להיות שהגודל של הסים לא יתאים ואז צריך להחליף את הכרטיס עצמו (לא המספר) אבל גם אם זה קורה אני לא חושבת שלוקחים על זה כסף כי זה שטויות
אם זה מכשיר שונה יכול להיות שהגודל של הסים לא יתאים ואז צריך להחליף את הכרטיס עצמו (לא המספר) אבל גם אם זה קורה אני לא חושבת שלוקחים על זה כסף כי זה שטויות
שואל השאלה:
המסך ממש נשבר^
ואני מעדיפה לקנות את הטלפון הזה כדי להראות כאילו הוא לא נשבר והכל טוב. מקסימום זה יהיה טלפון זמני... עוד חצי שנה אני טסה לאילת אז אני אקנה שם טלפון חדש יותר.
המסך ממש נשבר^
ואני מעדיפה לקנות את הטלפון הזה כדי להראות כאילו הוא לא נשבר והכל טוב. מקסימום זה יהיה טלפון זמני... עוד חצי שנה אני טסה לאילת אז אני אקנה שם טלפון חדש יותר.
אנונימית
שואל השאלה:
אז זהו^^? פשוט : "היי אני רוצה סמסונג a10 אפשר בבקשה" נותנים לי אני נותנת להם את הכסף הם שמים את הסים מהטלפון הקודם (שהוא גם סמסונג a10) וזהו אני הולכת? משמע 10 דקות אני בחנות ויאללה ביי?
אז זהו^^? פשוט : "היי אני רוצה סמסונג a10 אפשר בבקשה" נותנים לי אני נותנת להם את הכסף הם שמים את הסים מהטלפון הקודם (שהוא גם סמסונג a10) וזהו אני הולכת? משמע 10 דקות אני בחנות ויאללה ביי?
אנונימית
כן אבל אם לא עשית גיבוי לא ישמרו לך הדברים
תמונות וכאלה
שואל השאלה:
מה זה גיבוי^^?
מה זה גיבוי^^?
אנונימית
משהו ששומר את כל הדברים שהיו לך בטלפון בענן.
שואל השאלה:
אז כמה עוד כסף זה?
ומה בנוגע לזכוכית שתשמור על הטלפון?
אז כמה עוד כסף זה?
ומה בנוגע לזכוכית שתשמור על הטלפון?
אנונימית
ככה שאם תצטרכי את זה בטלפון חדש נגיד אז תורידי את זה ישירות מהענן.
ענן זה מקום עם מלא כוננים (אחסון) שאת יכולה לאחסן בו את הדברים שלך והם ישמרו יש לך 15 גיגה חינם ואז זה עולה כסף אבל 15 גיגה זה מספיק
ענן זה מקום עם מלא כוננים (אחסון) שאת יכולה לאחסן בו את הדברים שלך והם ישמרו יש לך 15 גיגה חינם ואז זה עולה כסף אבל 15 גיגה זה מספיק
זכוכית את יכולה למצוא בicell ב100 שקל עם אחריות לשנה כלומר, אם נשרט נשבר בועות משהו קרה את יכולה ללכת להחליף אותה בחינם למשך שנה בהצגת הקבלה חובה לשמור את הקבלה או ב50 שקל ללא אחריות ובכל חנות אחרת יש לך סוגים שונים ומחירים שונים
אם לא עשית גיבוי זה לא משהו שאת יכולה לשלם עליו כי זה מתוך הטלפון עצמו אבל יכולים להעביר את הקבצים עם כבל אם תבקשי אני מאמין שזה ללא תוספת תשלום ורק אם המסך עובד. אם לא ניתן לחבר מסך חלופי לטלפון הישן לצורך העברת כספים ואז לנתקו לדעתי זה כבר במעבדת תיקונים וכנראה גם יעלה טיפה כסף כנראה עד 100 שקל.
אבל אם זה לא חשוב לך התמונות וזה ולא אכפת לך להתחיל מחדש אז זה לא כזה משנה.
תקני את אותו הדגם או תחסכי לדגם אחר זה החלטה שלך אם לא חשוב לך הקבצים (התמונות האפליקציות האנשי קשר) אז אל תעשי גיבוי מהבחינה של האנשי קשר את יכולה לשמור אותם מהוואטאפ
וכן את צריכה לשלם על מגן מסך חדש אם את רוצה ואת יכולה לעשות גיבוי אם עדיין טיפה רואים אם לא מחליפים לך מסך עושים גיבוי ומחליפים לך מסך זה עולה כסף
באותו הנושא: