12 תשובות
לא..
לא ...
אבל הוא הדמות האהובה עלי!!
הוא קורע מצחוק >.<
רק צ'יבוטרו
לא אבל אני אוהבת את הדמות שלו
חחח צ'יבוטרו^^
ניסים יותר חתיכי
חתיכי
המבין יבין
חח חתיכי
עזבו אתכם, אמנון זה כבר נטייה מינית בפני עצמה
כן כפרה עליו